Thesims3vici

Alla inlägg under december 2012

Av The sims 3 Vici - 31 december 2012 23:44

Om några min är det 2013! Jag sitter just ny och kollar på fyrverkeri. Men gott nytt år på er! (Den här bilden är tagen av mig och får absolut inte kopieras!)

Av The sims 3 Vici - 31 december 2012 00:00

Gott nytt år och God fortsättning! Idag är det nyårsafton! och sista dagen på 2012. Hur ska ni fira? Jag ska till min mormor och morfar och fira jul eftersom min mormor var sjuk på julafton och spela julklapps spelet. Sedan ska vi smälla lite fyrverkerier, och tomtebloss mm. Och så ska jag självklart vara vaken till kl 12 och titta på alla raketer! Jag har gjort några nyårsbilder som jag ska visa.

 

                           

       

 

Så jag har inget mer att säga än att "Ha Ett Gott Nytt År!"

Av The sims 3 Vici - 30 december 2012 18:33

Nya headrar igen... Blir aldrig nöjd med dem.

                   

Ok dem här headrarna blev jag ganska nöjda med. Vilken tyckte ni bäst om? Och speciellt till dig Emilia: Det står The sims 3 vici! :D

Av The sims 3 Vici - 30 december 2012 09:30

Imorgon är det nyårsafton! Jag själv ska smälla raketer och fira jul med mina släktingar, för min mormor var sjuk den 25 när vi egentligen skulle firat det. Men jag ska göra några tidinställda inlägg imorgon. Och som ni säkert har sett så har jag bytt header - igen. Jag blir aldrig nöjd med mina headrar. Men tycker ni om den? För jag blir nöjdare själv om ni som läser här på bloggen tycker om den och tycker den är mysig och avslappnande. Sedan ska jag visa några bilder i en hiss :D

 

Hur många får egentligen plats i en hiss? 1, 2, 3, 4, 5 st i den här! Jag tycker det är många för att vara i en hiss.

 

Haaaaaaaja! Karate i hissen!....

 

....är inte så smart.

 

Och en bild på den nya headern.

Av The sims 3 Vici - 29 december 2012 21:18

Som ni säkert har sett har jag bytt header.

 

Tycker ni den var fin? Jag har också lite andra förslag. Så skriv gärna i kommentar om jag ska ha kvar den jag har nu eller någon av dem andra. Skriv nummret i kommentar beroende på vilken plats den har i inlägget.

 

1

 

2

 

3

 

4

Av The sims 3 Vici - 29 december 2012 12:51

Jag har fått många frågor och kommentarer om att jag ska göra historier här på bloggen. Men jag har faktiskt 3 st historier. Så jag ska berätta om dem lite grann.

 

Namn: Dinas kändisliv

Huvdperson(er): Dina Hilton

Kort fakta: Dina är en av världens största divor! Hennes föräldrar är väldigt rika, och hon själv också. Hennes livs största önskan är att bli kändis. Hon kämpar varje dag för att visa att hon är någon. Men chansen är stor. När man går med 10 000 i fickan och en lapptopp finns det mycket hopp. Fast hon har det "Fetaste huset i staden" så använder hon aldrig det. Hennes liv är ett uteliv. Hon försöker också att träffa killar. Alla killar är snygga i Dinas hjärna. Jag vet inte när du läsaer det här men när jag skrev det här har hade hon ingen pojkvän. Men det kan ändras fort. Hon har också skrivit en lista på saker hon SKA göra innan hon dör.

Klicka här för att läsa alla delar om Dina.

 

Namn: Sally året om

Huvudperson(er): Sally Blomsson

Lite kort: Häng med Sally och hennes kusin Dani hela året om. Dani och Sally är också bästisar. Dani bor hos Sally och hennes familj för att hennes föräldrar tyvärr dog i en bilolycka. Sally har precis fyllt 13 och berättar om allting bra och dåligt med att vara tonåring. Sally tycker att hon själv är väldigt barnslig för att vara tonåring. Hon älskar också sport. Hennes favoritsport är fotboll. Dani eller Daniella som hon heter på riktigt är lite mer finare. Hon tycker att Sally är mest för sig själv och behöver en pojkvän. Men Sally är inte särskillt intresserad av att ha en pojkvän. Men hon skulle tyckt det var kul. Men det är någonting  som Sally hatar mer än någonting annat i hela världen. Hennes lilla syster Miranda. Hon bryr sig mest om sig själv tycker om att retas med Sally.

Klicka här för att läsa alla delar om Sally.

 

Namn: Carol Beckan

Huvudpreson(er): Carol Beckan

Lite kort: Carol älskade sin mamma. Men hon dog redan när han var fem år gammal. Hon tog självmord för att hon inte var lycklig över livet. Men hon älskade Carol mer än någonting annat. Men hans mamma trodde mycket på att om man var snäll kom man till himmelen och blev en ängel som såg allting där ovanför. Och om man var dum så kom man till helvettet. Men vad som hände där hade hon många tankar om. Carol har förstos också en pappa. Men han var mycket speciell. Ingen kom bra överäns med honom. Carols mamma och pappa skilldes när han var ett år. Carol minns ingenting av sin pappa och har aldrig ungåtts med honom. Carol har haft det svårt i sin barndom och har bott hemma hos sin farmor hela livet, men där trivdes han inte alls. Häng med Carol överallt mellan jord och himmel.

Klicka här för att läsa alla delar om Carol.

Vilken tycker ni värkar bäst? Skriv gärna det i kommentar.

              Välkommen!

Om mig


Halloj! Vad roligt att du hittat hit! Jag är en simsgalen tjej på 11 sommrar. Här delar jag med mig så mycket jag kan om alla intressanta, knäppa och onödiga inlägg. Videor och bilder händer det också ibland att jag publicerar. Ställ gärna frågor.

 

Ställ dina frågor till mig om du undrar över något!

Är detnågotdu undrar över? Ställ då din fråga

25 besvarade frågor

You're not talking Swedish?

Rösta vad du tycker

Borde jag göra en simstidning?
 Ja, snälla gör det!
 Visst, det vore kul
 Helt ok för mig
 Spelar ingen roll
 Jag tänker inte läsa den ändå
 Nej, gör inte det
 Gör du det slutar jag kolla din blogg!

         

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Läs det här innan du ställer en fråga eller kommentar.

1. Frågor ställs i frågerutan och inte i kommentar om frågan inte rör inlägget.

2. Skriv rätt kommentar till rätt inlägg.

3. Påstående eller om ni vill säga någonting annat så ställ det i frågerutan.

4. Jag svarar absolut inte på privata frågor!

5. Ställ bara samma fråga/kommentar en gång. Annars tas av misstag den ena bort.

6. Inga svordomar i varken kommentarer eller frågor. Då tas frågorna/kommentarerna bort! Ni blir IP-blockerade om svordomen är pekad mot någon!

7. Inga dumma kommentarer eller frågor. Ni vet nog vilka som är tillåtna eller inte.

8. Det räcker första gången ni skriver någonting dumt så blir ni IP-blockerade!

Det här är reglerna för bloggens lag.

1. Inga fula ord. Men det är okej så länge dem inte menas mot någon.

2. Inget tjat.

3. Kopiering av bilder och text är strängt förbjudet!

4. Absålut inga hotkommentarer eller hotfrågor. Dem visar jag för mina föräldrar.

5. Jag lägger aldrig ut något privat på min blogg som mitt namn mm.

6. Alla saker som är här på bloggen tar jag hand om. Jag fixar mina bilder själv, headers mm. Så det är inte lönt att ni frågar om det.

7. Skriver ni något dummt om min blogg på er blogg eller någon annan stans, så visar jag det för mina föräldrar.

8. Ja alla dumma saker visar jag för mina föräldrar.

9. Skriver ni något dummt om mig eller en dum kommentar mm. Tas alla era kommentarer och frågor bort från min blogg.

 

Följ dessa regler!!!!!

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Fire Pointer
Jaguar Print Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards