Thesims3vici

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av The sims 3 Vici - 13 oktober 2012 20:19

Snart kommer ju The sims 3 Årstider ut i butikerna. Och jag tänker köpa det! Jag ska berätta lite fakta om det.

- Saker och simmar kan börja brinna om dem blir träffade av blixten.

- Nu kommer man kunna köpa en sprayruta i köpläget. Går din sim in i den blir den brun på några sekunder.

- Barnen och vuxna kan simma i havet och ligga på en luftmadrass. Men djur kan inte simma i havet.

- Det kommer finnas fyra nya festyper t ex Maskerad.

- Dina gravida simmar kommer kunna planera klädstilen till deras gradvidtet.

- Du kan bestämma hur länge en årstid ska pågå. 7 dagar sommar 4 dagars vinter går utmärkt.

- Simmarna kan få olika sjukdomar t ex förkyldning men man kan ta sprutor mot det på sjukhuset.

- Det kommer inte någon ny stad till Årstider.

- Det finns två nya egenskaper "Älskar värme" och "Älskar kyla".

- Det kommer finnas en massa nya maträtter bla pomes frites.

- På våren kommer dina simmar att kunna fira påsk och alla hjärtans dag. På hösten kan de fira haloween och barnen kan gå ut och säga Bus eller godis. På vintern kommer det också att finnas snöflingans dag. Men det kommer inte att fira julafton.

- Se till så att dina simmar inte somnar i solstolen. Ligger dem där riktigt länge kan de få alvarliga värmeböljor.

- Du kan köpa en trampolin till din pool där hemma som de kan hoppa från.

- Det kommer finnas något nytt på kläder som heter "Vinterkläder" eller något liknande när du väljer kläder till dina simmar. Se till att kläderna är riktigt varma. Annars kanske dina simmar fryser ihjäl.

- Nu kommer det finnas sommarfestivaler på stranden. (Vet inte så mycket om dem.)

- Det kommer finnas ätartävlingar nu som dina simmar kan delta i.

- Du kan köpa fotbollsmål som dina simmar kan göra mål.

- Du kan smälla raketer när det blir mörkt. Smällare finns också. Tomtebloss finns till barnen.

- Alien kan komma till din sim. (Vet inte så mycket om alien.)

- Snowboard kan man också åka nu. Tror det finns pulka också till barnen.

- Du kan bygga en iglo i snön.

- Se också upp för hal is. Antagligen kan man åka skridskor på den. Inte helt säker men man borde ju kunna.

- Snöbollskrig är en ganska rolig lek för simmar i alla åldrar.

- Du kan leka jättemånga saker i snön nu! Varför inte bygga en snögubbe.

- Det kan börja regna när som helst så det är bra att ha ett paraply.

- En pumpa gör nästan alla till haloween. Det kan dina simmar också göra nu.

- Vad händer på hösten? Jo löven faller ner från träden. Dina simmar kan leka i löven.

- Brukar ni också klä ut er till halloween? Det brukar simmarna också!

Det var nog allt. Jag har tagit lite fakta från andras bloggar också. Är det någon mer än jag som längtar tills den 13 November?  

Av The sims 3 Vici - 13 oktober 2012 18:26

Förlåt att jag inte bloggat så mycket. Men jag har inte haft någonting att blogga om. Och jag kommer inte blogga varje dag så ni vet det.  

Hejdå!  

              Välkommen!

Om mig


Halloj! Vad roligt att du hittat hit! Jag är en simsgalen tjej på 11 sommrar. Här delar jag med mig så mycket jag kan om alla intressanta, knäppa och onödiga inlägg. Videor och bilder händer det också ibland att jag publicerar. Ställ gärna frågor.

 

Ställ dina frågor till mig om du undrar över något!

Är detnågotdu undrar över? Ställ då din fråga

25 besvarade frågor

You're not talking Swedish?

Rösta vad du tycker

Borde jag göra en simstidning?
 Ja, snälla gör det!
 Visst, det vore kul
 Helt ok för mig
 Spelar ingen roll
 Jag tänker inte läsa den ändå
 Nej, gör inte det
 Gör du det slutar jag kolla din blogg!

         

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Läs det här innan du ställer en fråga eller kommentar.

1. Frågor ställs i frågerutan och inte i kommentar om frågan inte rör inlägget.

2. Skriv rätt kommentar till rätt inlägg.

3. Påstående eller om ni vill säga någonting annat så ställ det i frågerutan.

4. Jag svarar absolut inte på privata frågor!

5. Ställ bara samma fråga/kommentar en gång. Annars tas av misstag den ena bort.

6. Inga svordomar i varken kommentarer eller frågor. Då tas frågorna/kommentarerna bort! Ni blir IP-blockerade om svordomen är pekad mot någon!

7. Inga dumma kommentarer eller frågor. Ni vet nog vilka som är tillåtna eller inte.

8. Det räcker första gången ni skriver någonting dumt så blir ni IP-blockerade!

Det här är reglerna för bloggens lag.

1. Inga fula ord. Men det är okej så länge dem inte menas mot någon.

2. Inget tjat.

3. Kopiering av bilder och text är strängt förbjudet!

4. Absålut inga hotkommentarer eller hotfrågor. Dem visar jag för mina föräldrar.

5. Jag lägger aldrig ut något privat på min blogg som mitt namn mm.

6. Alla saker som är här på bloggen tar jag hand om. Jag fixar mina bilder själv, headers mm. Så det är inte lönt att ni frågar om det.

7. Skriver ni något dummt om min blogg på er blogg eller någon annan stans, så visar jag det för mina föräldrar.

8. Ja alla dumma saker visar jag för mina föräldrar.

9. Skriver ni något dummt om mig eller en dum kommentar mm. Tas alla era kommentarer och frågor bort från min blogg.

 

Följ dessa regler!!!!!

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Fire Pointer
Jaguar Print Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards