Thesims3vici

Alla inlägg den 15 december 2012

Av The sims 3 Vici - 15 december 2012 17:12

Här kommer några videor när min sim sjunger en sång.


  På en konsert.


  Snabbspolning där hon sjunger för dricks i parken. Låter nästan som min lill systers låtsasord när hon sjunger. :D

Av The sims 3 Vici - 15 december 2012 16:30

Ja, jag har ingenting och säga så vi öppnar lucka nr 15 direkt.

 

Kolla så många luckor vi redan har öppnat. Och i lucka nr 15 idag är det några romantiska vinterbilder. Bildern är tagna en vårdag på festivalen när snön ännu inte har smält bort.

                   

Av The sims 3 Vici - 15 december 2012 14:13

Hej!

Jag bara måste visa er en bild på en häst! Jag skrattar ihjäl mig när jag ser den!  

       

Hahahhahhahhahhahhahahhahhaa!

Av The sims 3 Vici - 15 december 2012 13:13

Ni flesta vet nog att det ska komma ett nytt sims som heter 70, 80 och 90 talet. Det släpps i Januari 2013. Jag hade tänkt visa några videor och lite fakta.

Här är all musik man för med när man köper det.

Fashion-pump låtar dina simmars stereo och visa upp sina drag-och deras rättfärdiga trådar. Från utsvängda jeans och bellbottoms till Halter Top Catsuits och plattformar skor, dina simmar är redo att boogie hela natten med stil!
Inredning-Lägg till lite rättfärdiga inredning till dina simmars hem med en konsol stereo, minimalistisk inredning, en långt ut discokula och mycket mer. Kan du gräva det?
awesome 80


Fashion-Don vissa benvärmare, en leotard och ett pannband och din sim är redo att få fysisk-på gymmet, är det! Utrustad i en pulserande strukturerat kostym med axelvaddar, de satt till bundna upp på karriärstegen. Oavsett sin verksamhet, med fantastisk 80-kläder, de är klädd för framgång, säkert!
Inredning-Ställ dina simmar med radikala pinup väggdekorationer, rörformade arkadspel och en, som helt smart underhållningssystem-och låt shimmies börjar skaka!
■ De Grunge 90s

Fashion-Oavsett om dina simmar är sport anti-mode grunge titta i trasiga jeans och skiktade toppar eller en casual-chic outfit med en asymmetrisk kjol näsduk fållen, de är säker på att få galna rekvisita för sina 90 mode känsla.
Inredning och dra ut den nödställda möbler för en industriell metall utseende som säger att du inte bryr dig om anläggningen, även om hemlighet du gör.
■ Nya frisyrer och ansiktshår-Komplett dina simmars flashback ser med nya frisyrer från deras favorit årtionde, från befjädrade utseendet på 70-talet till poofed retas av 80-talet till en stripigt grunge "gör på 90-talet och mycket mer.

Nya radiostationer


Det är lite fakta om The sims 3 70, 80 och 90 talet. Tror dock inte att jag själv kommer köpa det. Jag är inte så intresserad av gammla saker och ting. Jag vill ha mer nytt.

Av The sims 3 Vici - 15 december 2012 13:10

Ser ut som att Sunset Valley har haft undergång! Vet inte om det är ett sims man kan köpa eller om det är en värld man kan ladda ned.

Av The sims 3 Vici - 15 december 2012 10:06

Just nu ligger jag i soffan med datorn i knäet. Är själv hemma med min lilla syster för min pappa är och köper en läsk. För just nu ligger jag bara här och gör ingenting och hostar. Jag är sjuk. Har ingen feber. Men har kräkt två gånger idag. Drömmde en dröm om mina grannar. Den var konstig. Sedan vaknade jag och då hade jag jätteont i magen. Det gjorde så ont att jag mådde illa. Gick in till mamma och berättade att jag mådde illa. Kräkde då, och sedan en gång till. Men det blir nog mer bloggning idag än som vanligt kanske! Ska snart göra julkalendern.

 

              Välkommen!

Om mig


Halloj! Vad roligt att du hittat hit! Jag är en simsgalen tjej på 11 sommrar. Här delar jag med mig så mycket jag kan om alla intressanta, knäppa och onödiga inlägg. Videor och bilder händer det också ibland att jag publicerar. Ställ gärna frågor.

 

Ställ dina frågor till mig om du undrar över något!

Är detnågotdu undrar över? Ställ då din fråga

25 besvarade frågor

You're not talking Swedish?

Rösta vad du tycker

Borde jag göra en simstidning?
 Ja, snälla gör det!
 Visst, det vore kul
 Helt ok för mig
 Spelar ingen roll
 Jag tänker inte läsa den ändå
 Nej, gör inte det
 Gör du det slutar jag kolla din blogg!

         

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Läs det här innan du ställer en fråga eller kommentar.

1. Frågor ställs i frågerutan och inte i kommentar om frågan inte rör inlägget.

2. Skriv rätt kommentar till rätt inlägg.

3. Påstående eller om ni vill säga någonting annat så ställ det i frågerutan.

4. Jag svarar absolut inte på privata frågor!

5. Ställ bara samma fråga/kommentar en gång. Annars tas av misstag den ena bort.

6. Inga svordomar i varken kommentarer eller frågor. Då tas frågorna/kommentarerna bort! Ni blir IP-blockerade om svordomen är pekad mot någon!

7. Inga dumma kommentarer eller frågor. Ni vet nog vilka som är tillåtna eller inte.

8. Det räcker första gången ni skriver någonting dumt så blir ni IP-blockerade!

Det här är reglerna för bloggens lag.

1. Inga fula ord. Men det är okej så länge dem inte menas mot någon.

2. Inget tjat.

3. Kopiering av bilder och text är strängt förbjudet!

4. Absålut inga hotkommentarer eller hotfrågor. Dem visar jag för mina föräldrar.

5. Jag lägger aldrig ut något privat på min blogg som mitt namn mm.

6. Alla saker som är här på bloggen tar jag hand om. Jag fixar mina bilder själv, headers mm. Så det är inte lönt att ni frågar om det.

7. Skriver ni något dummt om min blogg på er blogg eller någon annan stans, så visar jag det för mina föräldrar.

8. Ja alla dumma saker visar jag för mina föräldrar.

9. Skriver ni något dummt om mig eller en dum kommentar mm. Tas alla era kommentarer och frågor bort från min blogg.

 

Följ dessa regler!!!!!

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Fire Pointer
Jaguar Print Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards