Thesims3vici

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av The sims 3 Vici - 20 januari 2013 19:21

"Är dina simmar redo för universitetet? På den här skolan kan man göra mer än bara plugga, från att ordna en demonstration eller experimentera med gatukonst, till att flörta vid ett bålparty eller gå och bowla. Med nya lokaler och aktiviteter att roa sig med kommer dina simmar att ha kul som aldrig förr!"

Beskrivning:

Är dina simmar redo att ha kul som aldrig förr? När man åker till universitetet öppnas nya möjligheter, från sociala kontakter till karriärsutveckling. Dina simmar kommer att hitta nya sätt att lära sig, från klassaktiviteter till huvudämnesspecifika föremål! Och universitetet handlar inte bara om att plugga. Delta i en demonstration, flörta på ett bålparty – det finns mycket att lära sig utanför föreläsningarna hos studentkåren. Med nya platser som bowlinghallen och Sim-Burgare att utforska, och nya aktiviteter som juicepong eller sprejmålning att roa sig med, kommer dina simmar garanterat att ha kul som aldrig förr!

Innehåll:


Gör dig redo att festa!

Läroböcker och studiegrupper är en stor del av universitetet, men ibland måste simmarna få festa! Det finns många sätt att ha kul på universitetet, från att ordna bål nere vid sjön till att göra ett "keg stand" på ett juicefat under en studentkorridorsfest.
Skapa kontakter och nätverka. Det finns tre sociala grupper på campus – nördarna, rebellerna och sportfånarna. När man umgås med medlemmar från de olika grupperna ger det unika fördelar, från att låsa upp drömjobb till att få en extra egenskap.
Utforska din trotsiga sida! Simmar kan uttrycka sig själva genom att organisera och delta i demonstrationer, skapa muralmålningar och graffiti, eller till och med fuska på tentor.

 

   Skapa kontakter och nätverka. Det finns tre sociala grupper på campus – nördarna, rebellerna och sportfånarna. När man umgås med medlemmar från de olika grupperna ger det unika fördelar, från att låsa upp drömjobb till att få en extra egenskap.


Utforska din trotsiga sida! Simmar kan uttrycka sig själva genom att organisera och delta i demonstrationer, skapa muralmålningar och graffiti, eller till och med fuska på tentor.

 


Handlingar som räknas.

Precis som i verkliga livet påverkar det din sim gör i sina studier, sitt umgänge och i sociala grupper varandra inbördes.
Fördelar även efter universitetet! Uppnå toppjobbet i din karriär lättare, med snabbare befordringar och högre ingångsnivå för simmar med universitetsexamen. Om din sim blir en legend i sin sociala grupp kan han eller hon till och med få ett drömjobb som konstvärderare, idrottsagent eller TV-spelsutvecklare!
 
Utforska campus och stan.
Det finns en helt ny stad och ett campus med en massa platser att utforska, från bowlinghallens rännor till en flört med baristan på Mörkrostade Bönans kafé eller serietidningarna hos Stoffes Serier
 
The Sims™ 3 Universitetsliv LIMITED EDITION
Förboka The Sims 3 Universitetsliv Limited Edition för att få Partius Maximus-statyn som gör att din sim kan ordna tidernas bästa fester. Med Partius Maximus-statyn får din sims gäster en humörbonus och kläder som matchar ditt partytema, från vilda togafester till mystiska maskerader!

Nya kläder och accessoarer: Få unika klädalternativ. Togor, lagerkransar och maskeradmasker hjälper dina simmar att klä sig rätt.


Fixa stämningen – och temat: Förbättra gästernas humör på festen och välj mellan toga-, maskerad-, formellt, bad- eller pyjamasparty.


Placera ut en campussymbol: Partius Maximus-statyn är inte bara funktionell, den är snygg också! Placera det här imponerande konstverket någonstans på campus och njut av den traditionella atmosfär som den ger.

 
LEK MED LEKTIONER - LEK MED EXPERIMENT - LEK MED FÖRSPRÅNG - LEK MED UNIVERSITETSLIV - LEK MED NÖRDAR - LEK MED SPORTFÅNAR - LEK MED REBELLER - LEK MED MASKOTAR - LEK MED FESTER - LEK MED VILDAR - LEK MED GENI - LEK MED FUSK - LEK MED ÖRTER - LEK MED IQ - LEK MED FORSKNING - LEK MED BARISTAS - LEK MED SKOLK - LEK MED BOWLING - LEK MED SKISSER - LEK MED STUDENKORRIDORER - LEK MED UTMANINGAR - LEK MED SMS - LEK MED MANICKER

Av The sims 3 Vici - 20 januari 2013 19:11

Jag har planer på ett hus att bygga. Jag bara fick lust att göra en beskrivning på hur jag kunde bygga ett hus. Huset kommer bli väldigt fult. Men det var ju mitt första hus som jag gör med en beskrivning. Det tog inte alls lång tid. Jag trodde att det skulle ta mycket längre tid än vad det gjorde. Jag har också lagt till föremål, men dem är bara fyrkantiga och runda. Men jag gör ett inlägg när huset är färdigt. Så hejdå... Nä jag bara skoja! Ni ska ju få se beskrivningen! :D

 

Fuuuuul!

Av The sims 3 Vici - 20 januari 2013 17:57

  (Sara, du kommer älska det här tipset!) Det här inlägget kommer handla om hur du ökar chansen att få ett flicka eller pojke. Jag kan inte lova er att det här kommer fungera men för det mesta fungerar det vad jag har hört. Så ni får inte bli sura om det inte fungerar. Det kanske till och med är av bara turen det här händer.

 

Att öka chansen till att få en flicka gör du såhär:

Allra först måste du göra din sim gravid. När du har fått reda på att din sim är gravid ska din gravida sim äta 3 meloner eller mer. Det kan din sim lättast köpa i affären. Jag vill lägga till att det här bara ökar chansen att få en flicka.

 

För att öka chansen att få en pojke gör du såhär:

Du ska göra nästan exakt samma sak som när du ökar chansen att få en flicka. Så först gör du din sim gravid och när du fått reda på att din sim är gravid så ska den gravida simmen äta 3 äpplen eller fler. Och som sagt så ökar det här bara chansen att få en pojke.


Hoppas det här kom till hjälp!

Av The sims 3 Vici - 20 januari 2013 15:27

Jag vill bara säga att det har varit väldigt stirrigt de sista dagarna. Igår fick vi till och med ringa ambulans på grund av att en pojke hade kört pulka rakt in i en lycktstolpe. Det var ingen vi kände, och sedan blev det lite för mycket godis igår och vaknade mitt i natten av att jag mådde illa men jag kräkde aldrig. Och idag är jag väldigt trött, och jag har liksom inte någon lust att blogga. Men så länge kan ni ju skriva ett inlägg jag kan göra när jag är lite piggare. För jag har inga idéer på inlägg heller. Men jag har skapat en ny familj idag på sims. Eller man kanske ska säga jag har skapat en sim idag. Ska försöka ta henne till en hög stjärnivå. Men kanske bloggar om henne senare. Så bara så ni vet om det. Men som sagt så skriv gärna en kommentar vad jag kan blogga om. Jag håller även på att göra ett inlägg om tvillingar. Men det kan ta några dagar innan jag har fått upp blogglusten.

 

              Välkommen!

Om mig


Halloj! Vad roligt att du hittat hit! Jag är en simsgalen tjej på 11 sommrar. Här delar jag med mig så mycket jag kan om alla intressanta, knäppa och onödiga inlägg. Videor och bilder händer det också ibland att jag publicerar. Ställ gärna frågor.

 

Ställ dina frågor till mig om du undrar över något!

Är detnågotdu undrar över? Ställ då din fråga

25 besvarade frågor

You're not talking Swedish?

Rösta vad du tycker

Borde jag göra en simstidning?
 Ja, snälla gör det!
 Visst, det vore kul
 Helt ok för mig
 Spelar ingen roll
 Jag tänker inte läsa den ändå
 Nej, gör inte det
 Gör du det slutar jag kolla din blogg!

         

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Läs det här innan du ställer en fråga eller kommentar.

1. Frågor ställs i frågerutan och inte i kommentar om frågan inte rör inlägget.

2. Skriv rätt kommentar till rätt inlägg.

3. Påstående eller om ni vill säga någonting annat så ställ det i frågerutan.

4. Jag svarar absolut inte på privata frågor!

5. Ställ bara samma fråga/kommentar en gång. Annars tas av misstag den ena bort.

6. Inga svordomar i varken kommentarer eller frågor. Då tas frågorna/kommentarerna bort! Ni blir IP-blockerade om svordomen är pekad mot någon!

7. Inga dumma kommentarer eller frågor. Ni vet nog vilka som är tillåtna eller inte.

8. Det räcker första gången ni skriver någonting dumt så blir ni IP-blockerade!

Det här är reglerna för bloggens lag.

1. Inga fula ord. Men det är okej så länge dem inte menas mot någon.

2. Inget tjat.

3. Kopiering av bilder och text är strängt förbjudet!

4. Absålut inga hotkommentarer eller hotfrågor. Dem visar jag för mina föräldrar.

5. Jag lägger aldrig ut något privat på min blogg som mitt namn mm.

6. Alla saker som är här på bloggen tar jag hand om. Jag fixar mina bilder själv, headers mm. Så det är inte lönt att ni frågar om det.

7. Skriver ni något dummt om min blogg på er blogg eller någon annan stans, så visar jag det för mina föräldrar.

8. Ja alla dumma saker visar jag för mina föräldrar.

9. Skriver ni något dummt om mig eller en dum kommentar mm. Tas alla era kommentarer och frågor bort från min blogg.

 

Följ dessa regler!!!!!

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blue Fire Pointer
Jaguar Print Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards